***

mojeMajestaty to galeria moich własnych zdjęć,

założona dla przyjaciół, znajomych bliższych i dalszych

jak również osób, które trafiają tu przypadkowo.

Zachęcam do oglądania, Oliwia Kociewianka .

***

piątek, 6 kwietnia 2012

WINOWAJCA / The culprit



  Przyznajcie, że Księżyc z bliska wygląda nieco inaczej niż gdy patrzymy na niego zza okna. Dopiero niedawno przestał mnie męczyć. Najśmieszniej bywało na obozach i wypadach ze znajomymi, gdy przez sen wygadywałam głupoty lub śpiewałam piosenki, a dowiadywałam się o tym rano. To naprawdę dziwne uczucie gdy budzisz się w środku nocy stojąc przy oknie, układając nieświadomie rzeczy w szafie lub stojąc przy łóżku i zastanawiasz się, po co właściwie wstałaś. 
    Najbardziej niebezpieczne sytuacje związane z moim
lunatykowaniem? Hmmm... Kiedyś obudziłam się w piżamie na klatce schodowej, a jakieś trzy lata temu ocknęłam się stojąc na środku pokoju ze śpiącym w rękach dzieckiem.
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz