***

mojeMajestaty to galeria moich własnych zdjęć,

założona dla przyjaciół, znajomych bliższych i dalszych

jak również osób, które trafiają tu przypadkowo.

Zachęcam do oglądania, Oliwia Kociewianka .

***

wtorek, 5 marca 2013

Kisiel i galaretka czyli co pięciolatce w głowie siedzi




     Przychodzi Ola z przedszkola z kartką pomalowaną z jednej strony na pomarańczowo, z drugiej na różowo:

'Nooo, i jak mamo? Jak ci się podoba?'

'No fajne... ale co to właściwie jest?'

'Jak to co??? Kisiel i galaretka'.


     Wierzcie mi, ale w tamtym momencie czułam się jak dorosły z 'Małego Księcia'- nie odróżniający kapelusza od węża trawiącego słonia. To było pod koniec ubiegłego roku. Obecne rysunki mojego dziecka są bardziej czytelne, a ja zgadując ich temat nie muszę się czerwienić. Oto dwa z nich:


'Portret mamy'. Ps. przyznajcie, że niezła tu ze mnie laska ;)


'Królewa'. Takie jak ta, ostatnimi czasy, powstają po kilka dziennie, a każda inna!



1 komentarz: